torsdag 20 maj 2010

Sol ute men jag ligger inne..

Jag som tyckte att jag kommit igång så bra och blogga igen och så går det en hel vecka mellan gångerna igen. Förra inlägget kom lite spontant sådär på sena natten efter en fantastisk städsexa med efterföljande Stocken. Lördag var jag hjälpmarskalk på vårbalen med fantastiskt väder och hundra grader i Gamla salen, men det var kul och alla var väldigt nöjda! Söndag var det sista rycket med uppsatsen inför inlämning av slutversionen till opponering. Måndag, tisdag, onsdag har jag jobbat och idag är jag helt plötsligt sjuk!! Gissa om jag är bitter, mi enda lediga dag på hur länge som helst, solen skiner och jag är så förkyld och har feber och fryser och svettas om vart annat. Bläää. Måste bli frisk till imorgon då det är Yra!

Inga kommentarer: