fredag 28 maj 2010

Livet

Idag har varitr en sån där dag då jag bara njutit lite extra av att jag har världens bästa vänner och att jag bor i en underbar stad och älskar att vara student. jag har sprungit på stan med Camilla och sen gick jag och Ivana på taket på V-dala och mötte sen upp Anna (som är en kompis till Ivana och Maja) och hennes pojkvän. Trots att det egentligen var svinkallt och maten äcklig så njöt jag för fulla muggar, hur ska man kunna lämna det här livet? Som pricken över i:t sprang vi på söta Gabbi som joinade oss för några öl och lite prat.

Alla ni mina vänner, vad vore livet utan er. Och Lina, jag tror jag är lite full, därför du fick ett desperat sms att ni inte skulle glömma mig.

2 kommentarer:

Elin W sa...

saknar uppsala när du skriver sådär =) puss

Elin sa...

och jag saknar dig här!