onsdag 16 december 2009

16 december

Jajjemän, snön ligger fortfarande kvar. I går morse när jag gick till skolan var det dryga decimetern som hade landat på backen och då temperaturen har hållit sig runt några minusgrader så har den stannat kvar. Det snöade till och med lite ytterligare under hela gårdagen men nu har det slutat.

Imorgon kommer mami och bror hit och jag längtar jättemycket. Ska bli riktigt roligt att få umgås lite med la familia. Hoppas på att det blir Stockholm och julmarknad på Skansen. Behöver jobba ännu lite mer på att få upp julstämningen.

Annars händer det inte så mycket. Min hjärna har i princip tagit jullov och det är svårt att motivera sig till att plugga.

Sen så vill jag hälsa Elin välkommen tillbaka till Sverige efter gästspelandet i Kanada. Hur är det med din mobil, har du samma nummer eller ett nytt?

1 kommentar:

Elin W sa...

Hej vännen! Tack för det:) Det är samma nummer som gäller, fast det hade du nog klurat ut.
Här är det snökaos i Sundsvall, vi har nog fått 1m på ett dygn... Ska åka till birsta och handla julisar idag, men måste vänta tills snöstormen har lagt sig innan jag vågar mig ut på vägarna :)