söndag 13 december 2009

Tredje advent och lucia

Måste komma ihåg att tända mitt tredje ljus i adventsljusstaken. Idag pluggas det för fulla muggar men allt går i slowmotion. Sitter med logistikuppgiften och förstår inte frågorna så jag gissar och ordbajsar svar. Har ju fungerat hittills så. Jag menar när frågorna lyder typ "Diskutera det processorienterade synsättet och informations- och kommunikationsteknik i relation till e-logistik" så blir man ju inte annat än förvirrad.

Snart ska jag på BodyBalance med Nina. Yes, jag har lyckats träna två gånger denna vecka! Imponerande Elin. Det är dyra träningspass för min del när jag tränar så sällan. Efter jul ska jag bli duktigare...

Efter träningen senare ikväll blir det julmys hos Nina. Lite glögg, pepparkakor och lussebullar för att inte gå minus på träningen. Plusminusnoll är vad som gäller. Kanske skulle köra Fridas variant. Hon berättade att hon tagit med sig en chipspåse när hon var ute på en pw.

Spana förresten in de härliga sommarbilderna på Ninas blogg. Längtar tillbaka!

Inga kommentarer: