lördag 12 december 2009

Solig lördag med inslag av snö

Luccegasquen var riktigt rolig igår. Blev proppmätt av all julmat, lyssnade på ett fint luciatåg, såg en härlig show och dansade till nittiotalshits hela natten lång. Traskade hemåt tillsammans med Camilla och Veronika när klockan var halv fyra. Då hade vi festat i nästan 12 timmar.

Visst hade jag gjort en fin frisyr på Veronika? Syns på bilden under där Camilla håller på att stryka hennes klänning. Tycker den blev riktigt läcker.

Idag har jag och Palle lördagsfikat med Nina och Kristian på Norrlands och nu ska jag ta ett ryck och plugga ett tag för sen blir det myskväll med film.

3 kommentarer:

Lina sa...

Jag vet ju vem jag ska anlita när jag behöver hjälp med håret. Du lyckas ju jämt!

Lina sa...

Jag vet ju vem jag ska anlita när jag behöver hjälp med håret. Du lyckas ju jämt!

Elin sa...

Du är välkommen att boka tid Lina :P