onsdag 9 december 2009

Hej alla glada (och sura)!

Igår var jag sjukt effektivt och gjorde massa grejer och idag kommer jag ingenstans. Önskar att jag allt hade ett sånt driv som pushade mig, men icket. Har gjort seminarium i skolan på förmiddagen och sen bakat luccebullar. Andra omgången den här julen och nu hoppas jag att de räcker tills mamma och Filip kommer ner så att vi alla kan julfika tillsammans. Insåg att jag inte träffat Filip sen i augusti så det ska bli riktigt kul. Pratade med honom igår och frågade vad han önskade sig i julklapp och då gav han tipset på ett par skidsockar han gärna ville ha. Perfekt tänkte jag och googlade namnet för att se var jag skulle kunna hitta dom. Vet ni vad de kostade? 400 kr! Tycker jag var i grövsta laget. Inte för att det är för mycket pengar så för en julklapp till honom, men just för ett par sockar.

Nu ska jag till Emelie för fika med styrelsen, bäst att kila om jag ska hitta dit innan klockan fem!

Inga kommentarer: